Ha kézzel csinálod, rengeteg a teendőd
Ha te is szerveztél már online vagy offline eseményt, akkor valószínűleg találkoztál azzal a helyzettel, hogy a résztvevőket össze kellett gyűjtened, az adataikat valahol tárolnod kellett és ha az eseményed fizetős volt, akkor valahogyan el kellett kérni a jelentkezőktől a belépő árát, majd ki kellett állítani számukra a számlát.
Ez a folyamat egy jó rendszer nélkül meglehetősen sok munkát tesz a válladra. Figyelni kell az átutalásokat, kézzel, egyesével kell kiállítani minden számlát, kell egy táblázat, amiben nyilvántartod a résztvevőket és a beérkezett pénzeket, a nem fizető jelentkezőket noszogatnod kell. Ha emailt akarsz nekik írni, akkor be kell másolgatnod az email címeket egyesével a levelező rendszeredbe, vigyáznod kell, hogy titkos másolatba küldd el az emailt, hogy ne lássák egymás címét (GDPR miatt ez nagyon fontos) és fogalmad sincs ki nyitotta meg a kiküldött leveleket. Rengeteg a teendő, sok dologra kell figyelni, nagy a hibázási lehetőség.
De nem kell ennek ennyire bonyolultnak lennie
Ha van egy online rendszered, amiben:
- mindez pár percig tart
- saját domain neved és brand-ed alatt fut az egész, így a jelentkezők a te rendszerednek érzik
- online lehet fizetni bankkártyával (de ha szeretnéd akár átutalással is, miközben továbbra is élvezed az automata folyamatok előnyeit)
- a beérkezett pénz a te számládra kerül teljes egészében
- a számla automatikusan elkészül a te vállalkozásod nevében és emailben megkapja a vásárlód
- az online eseményt szervezheted a Zoom-on, Google Meet-en vagy akár a Facebook-on is, a jelentkezés és a fizetés folyamatát ugyanúgy automatizálni tudod
- nincsen jutalék a jelentkezések után
- tudsz early bird kedvezményeket csinálni vagy kuponokat létrehozni és elfogadni
- lehetőséged van az eladható helyek számát korlátozni, amit a rendszer figyelembe vesz az értékesítéskor (leállítja a jelentkezést, ha eléri a létszámkorlátot)
- lehetnek upsell vagy csomag ajánlataid a jelentkezők számára
- lehetnek ajánló partnereid, akik jutalékért cserébe hoznak neked jelentkezőket
- a résztvevők listáját szűrheted, rendezheted vagy akár le is töltheted PDF vagy Excel formátumban
- a résztvevőket bármikor el tudod érni emailben és látod, ha megnyitották a leveledet
- az eseményhez tölthetsz fel fájlokat (pl. programfüzet, szponzorok/kiállítók anyagai), amit a vásárlás után a résztvevőid elérhetnek
- és ha készül videó az eseményről még a felvételeket is értékesítheted ugyanebben a rendszerben
Pár kattintás és indulhat a jegyértékesítés!
Készítettem neked egy rövid videót, amiben létrehozok a TudásPiac rendszerével egy online és egy offline eseményt percek alatt, amit utána egyből meg is lehet vásárolni. Az értékesítési és megrendelő oldalak automatikusan elkészülnek, de neked is van lehetőséget változtatni rajtuk. Utána viszont már csak annyi dolgod van, hogy érdeklődőket terelj az eseményed oldalára és feltöltsd az üres helyeket. 🙂
Néz meg a videót!
Mire lehet jó ez?
- Fizetős vagy ingyenes Workshop-ok, Meetup-ok belépőjegyeinek értékesítése, akár létszámkorlát figyelembe vételével
- Fizetős Zoom, Google Meet, Facebook online megbeszélések részvételi lehetőségének értékesítése
- Csoportos konzultációk díjának kifizetése és automatikus számlázása
- Online videós kurzusok értékesítése
- Fizetős online videók értékesítése
Miben más ez mint a …
- EventBrite, Tixa, stb: nincsenek jutalékok, a te domain neveden fut, a te logód van kint az oldalon, te vagy az adminisztrátor, a te számlázórendszereden (Számlázz.hu vagy Billingo) keresztül megy a számlázás, a pénz egyből a te account-odra érkezik (Barion, PayPal, Számlázz.hu vagy átutalás), a felhasználói adatokat te kezeled, bármikor írhatsz nekik levelet.
- Facebook esemény: nálunk a magyar adózási szabályok szerint meg van oldva a fizetés és a számlázás, magyar ügyfélszolgálatunk van és a nálunk létrehozott eseményeket ugyanúgy megtámogathatod egy Facebook eseménnyel is, tehát nem üti a kettő egymást.
- WordPress plugin: nem kell külön pluginokat telepítgetned és külön-külön fizetni értük, a teljes folyamat összeállításához pedig külön webfejlesztőt fizetned. A TudásPiacnál nem fogod úgy érezni, hogy pilóta vizsgát kellene tenned a használatához. Ugyanakkor ha már van WordPress (vagy WIX) oldalad tudod használni a kettőt együtt, mert a két rendszer remekül megfér egymás mellett, sőt kiegészítik egymást. Míg a WordPress oldalad a weboldal szerepét tölti be (de akár landing oldalakat is létrehozhatsz rajta), addig a TudásPiac kezeli a megrendeléseket, az automatizmusokat, a kommunikációt, a nyilvántartásokat és a statisztikákat.
Több, mint eseménykezelő rendszer
A TudásPiac rendszerében nem csak eseményeket, de online kurzusokat is értékesíthetsz. Nincs szükséged külön tárhelyre vagy videós szolgáltatásra, mert nálunk ezek járnak az előfizetésedhez.
Az értékesítéseid után nem kérünk jutalékot, a TudásPiac rendszeredet pedig a saját domain neveden, saját logód alatt tudod futtatni, így kifelé a saját rendszeredként látszik.
Egy olyan rendszer lehet a kezedben, ami:
- folyamatosan fejlődik, mert mindig készítünk hozzá új funkciókat
- magyar nyelvű ügyfélszolgálatot ad
- nincs szükség pluginek telepítésére vagy megvásárlására
- nem igényel magas szintű informatikai tudást a folyamatok összeállításához
- kiszámítható, fix havi díjas konstrukcióban érhető el
Nézd meg a többi izgalmas funkciót és vágj bele te is!