Készítsük el együtt Magyarország legjobb oktatóplatformját!
A TudásPiac egy online oktatási rendszer, amely lehetővé teszi oktatással foglalkozó vállalkozóknak, hogy online kurzusokat, előfizetéseket vagy belépőjegyeket értékesítsenek, illetve belső céges oktatásokat szervezzenek.
Ügyfeleink révén Magyarország lakosságának már 1.2%-a használta a TudásPiac rendszerét, hogy online kurzusokkal fejlessze tudását. Csatlakozz hozzánk, és érjük el közösen az 5%-ot, hozzájárulva az ország fejlődéséhez!
Terméktámogatási szakértő
Olyan kollégát keresünk, aki mélységében megismeri a TudásPiac rendszerét, segít az ügyfeleknek elérni céljaikat, és hozzájárul a termék folyamatos fejlesztéséhez. Ha jól kommunikálsz, szeretsz dokumentációt készíteni és nem ijedsz meg a komplex informatikai rendszerektől, akkor nálunk a helyed!
A terméktámogatási szakértő kulcsszerepet játszik abban, hogy ügyfeleink sikeresen használják a TudásPiacot, és elégedettek legyenek a szolgáltatással. Ez nem egy hagyományos ügyfélszolgálati munkakör: itt nemcsak az ügyfelekkel történő kommunikációról van szó, hanem a platform mélyreható ismeretéről és az ügyféligények proaktív kezeléséről.
Főbb feladatok:
- A TudásPiac rendszerének alapos megismerése, a funkciók profi szintű kezelése
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, ügyfélszolgálati rendszeren és social media felületen (Facebook csoport) keresztül
- Ügyféligények azonosítása és visszajelzés a fejlesztőcsapat felé
- Dokumentációk és online kézikönyvek készítése, frissítése, ábrákkal és videókkal illusztrálva
- Az ügyfélelégedettség és ügyfélmegtartás folyamatos növelése
- Új funkciók tesztelése, tudásanyag készítése a zökkenőmentes bevezetés érdekében
Milyen készségekre lesz szükséged?
- Kiváló kommunikációs készség és empatikus hozzáállás
- Gyors problémafelismerés és hatékony megoldási képesség
- Pontos helyesírás és érthető, udvarias fogalmazás
- Képesség az érzelmileg túlfűtött vagy sürgető megkeresések kezelésére
- Önálló munkavégzés és felelősségteljes hozzáállás
Előnyt jelent, ha:
- Használtál már ügyfélszolgálati rendszert
- Rutinosan kezeled a webes adminisztrációs felületeket
- Tudsz képernyőképeket és/vagy videókat készíteni, szerkeszteni és annotálni
- Érdeklődsz az online oktatás iránt, és szívesen dolgoznál egy dinamikusan fejlődő platformon
- Ismered valamelyik népszerű képszerkesztő és/vagy videóvágó szoftvert
Miért érdemes csatlakoznod hozzánk?
- Remote munkavégzés: dolgozhatsz home office-ban, napi rövid online meetingekkel és heti csapatértekezletekkel.
- Lesz értelme a munkádnak: Több százezer hallgató fejlődéséhez járulhatsz hozzá.
- Stabilitás és hosszú távú lehetőség: Cégünk, a Panosys Kft. AAA cégminősítéssel rendelkezik, és hosszú távra tervezünk munkatársainkkal.
- Támogató munkahelyi kultúra: Célunk a win-win helyzetek megteremtése, a munka és a magánélet egyensúlyának támogatása.
- Korrekt feltételek: Pontos fizetések, transzparens vállalkozói díjak, és fair munkafeltételek.
Ha szeretnél egy dinamikus csapatban dolgozni, és hozzájárulni Magyarország legjobb oktatóplatformjának sikeréhez, jelentkezz most!
Jelentkezés