Karrier – nyitott pozíciók

Készítsük el együtt Magyarország legjobb oktatóplatformját!

A TudásPiac egy online oktatási rendszer, amely lehetővé teszi oktatással foglalkozó vállalkozóknak, hogy online kurzusokat, előfizetéseket vagy belépőjegyeket értékesítsenek, illetve belső céges oktatásokat szervezzenek.

Ügyfeleink révén Magyarország lakosságának már 1.2%-a használta a TudásPiac rendszerét, hogy online kurzusokkal fejlessze tudását. Csatlakozz hozzánk, és érjük el közösen az 5%-ot, hozzájárulva az ország fejlődéséhez!


Terméktámogatási szakértő

Olyan kollégát keresünk, aki mélységében megismeri a TudásPiac rendszerét, segít az ügyfeleknek elérni céljaikat, és hozzájárul a termék folyamatos fejlesztéséhez. Ha jól kommunikálsz, szeretsz dokumentációt készíteni és nem ijedsz meg a komplex informatikai rendszerektől, akkor nálunk a helyed!

A terméktámogatási szakértő kulcsszerepet játszik abban, hogy ügyfeleink sikeresen használják a TudásPiacot, és elégedettek legyenek a szolgáltatással. Ez nem egy hagyományos ügyfélszolgálati munkakör: itt nemcsak az ügyfelekkel történő kommunikációról van szó, hanem a platform mélyreható ismeretéről és az ügyféligények proaktív kezeléséről.

Főbb feladatok:

  • A TudásPiac rendszerének alapos megismerése, a funkciók profi szintű kezelése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, ügyfélszolgálati rendszeren és social media felületen (Facebook csoport) keresztül
  • Ügyféligények azonosítása és visszajelzés a fejlesztőcsapat felé
  • Dokumentációk és online kézikönyvek készítése, frissítése, ábrákkal és videókkal illusztrálva
  • Az ügyfélelégedettség és ügyfélmegtartás folyamatos növelése
  • Új funkciók tesztelése, tudásanyag készítése a zökkenőmentes bevezetés érdekében

Milyen készségekre lesz szükséged?

  • Kiváló kommunikációs készség és empatikus hozzáállás
  • Gyors problémafelismerés és hatékony megoldási képesség
  • Pontos helyesírás és érthető, udvarias fogalmazás
  • Képesség az érzelmileg túlfűtött vagy sürgető megkeresések kezelésére
  • Önálló munkavégzés és felelősségteljes hozzáállás

Előnyt jelent, ha:

  • Használtál már ügyfélszolgálati rendszert
  • Rutinosan kezeled a webes adminisztrációs felületeket
  • Tudsz képernyőképeket és/vagy videókat készíteni, szerkeszteni és annotálni
  • Érdeklődsz az online oktatás iránt, és szívesen dolgoznál egy dinamikusan fejlődő platformon
  • Ismered valamelyik népszerű képszerkesztő és/vagy videóvágó szoftvert

Miért érdemes csatlakoznod hozzánk?

  • Remote munkavégzés: dolgozhatsz home office-ban, napi rövid online meetingekkel és heti csapatértekezletekkel.
  • Lesz értelme a munkádnak: Több százezer hallgató fejlődéséhez járulhatsz hozzá.
  • Stabilitás és hosszú távú lehetőség: Cégünk, a Panosys Kft. AAA cégminősítéssel rendelkezik, és hosszú távra tervezünk munkatársainkkal.
  • Támogató munkahelyi kultúra: Célunk a win-win helyzetek megteremtése, a munka és a magánélet egyensúlyának támogatása.
  • Korrekt feltételek: Pontos fizetések, transzparens vállalkozói díjak, és fair munkafeltételek.

Ha szeretnél egy dinamikus csapatban dolgozni, és hozzájárulni Magyarország legjobb oktatóplatformjának sikeréhez, jelentkezz most!

Jelentkezés

Karrier Űrlap

A jelentkezés beküldése után automatikus email üzenetet fogsz kapni, amiben megtalálod a próbafeladatodat.
Személyesen a próbafeladat beérkezése után vesszük fel veled a kapcsolatot.