Szerző: Kiss Ákos | 2022. 10. 03. | Piaci elemzés
Nem egyszerű mostanában elemzéseket írni az online kurzuspiacról, hiszen a gazdaságot számos olyan külső tényező éri, melyeknek a pontos hatását sokszor nehéz megállapítani egy-egy szektorban. A szeptember gazdasági hatások tekintetében ismét mozgalmas hónap volt. Ez...
Szerző: Simon Bálint | 2022. 09. 23. | Egyéb
Rendszerint a lehetőségek széles tárháza fogadja azokat, akik online szeretnének kurzusokat értékesíteni. Az érdeklődők számos webfejlesztő ajánlatai, illetve több online kurzus platform és piactér közül választhatnak, ami nem egyszerű feladat. Minden alkotó szeretné,...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 09. 08. | Piaci elemzés
Az augusztus egy különleges hónap, mert 20-áig nagyon sokan nyaralnak, utána pedig már indul az iskolára készülődés szezonja. Éppen ezért arra számítottunk, hogy a hónap eleje gyenge, míg a második fele erősebb lesz. Ez nagyjából be is jött, és így az augusztus lett a...
Szerző: Simon Bálint | 2022. 08. 04. | Piaci elemzés
Nehéz dolgunk van az elemzéssel a jelenlegi gazdasági helyzetben, főként mert a riportunkat 2022. januárjában kezdtük, így nem állnak rendelkezésünkre tavalyi adatok, melyekhez hasonlíthatnánk az idei trendeket. Az idei év során rengeteg váratlan esemény történt,...
Szerző: Simon Bálint | 2022. 07. 20. | eLearning
Online kurzusok értékesítése során rövid idő alatt kitapasztalható az érdeklődés szezonális jellege. Míg a januári időszakban a vásárlók élénken próbálják beváltani újévi fogadalmukat, a nyári időszak jellemzően visszaesést hoz a kurzuspiac számára. Míg az emberek...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 07. 09. | Piaci elemzés
Az oktatások világában, így pedig az online kurzusok értékesítésének piacán is, a nyár egy köztudottan szezonon kívüli időszak. Ilyenkor van lehetőség a pihenésre, de arra is, hogy felkészüljünk a szeptemberre: új oktatási anyagok vagy akár teljesen új képzések...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 06. 09. | Piaci elemzés
Egy hónappal ezelőtt az áprilisi adatokat elemezve azt írtuk, hogy azok az előzetes várakozásainkat felülmúlták. Májusban viszont ennek pont az ellenkezője történt. Azt már korábban is éreztük, hogy az áprilisi kampányok kivételesen jól sikerültek az ügyfeleinknek,...
Szerző: Simon Bálint | 2022. 05. 24. | Piaci elemzés
A remarketing lehetőségek szűkülnek, a potenciális vásárlókat egyre drágább hirdetésekkel elérni. A tartalommarketing ugyan olcsóbb és jó konverziós aránnyal bír, de hosszú időbe telik beérnie. Amikor a céged fennmaradásának záloga, hogy minden hónapban előteremtsd a...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 05. 02. | Piaci elemzés
Az április a kampányok hónapja volt. Ezt bátran kijelenthetem a havi adatok ismeretében. Az ügyfeleink a választási kampány hirdetési zajának lecsengése után elindították saját kampányaikat, így az év negyedik hónapja most kivételesen erősre sikerült többeknek is....
Szerző: Simon Bálint | 2022. 04. 29. | Videó felvétel, Videóvágás, YouTube
A tartalommarketing nem csak költséghatékony, de a szerepe is egyre inkább felértékelődik a felhasználókövetés hanyatlásával. Az online tartalomkészítőkkel szembeni elvárások ugyanakkor jelentősen emelkedtek az elmúlt másfél évtizedben. Szerencsétlen következmény lett...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 04. 04. | Piaci elemzés
A március hónap sok szempontból nem volt szokványos. Több olyan hatás is érte a piacot, ami a havi eredményekre rányomta a bélyegét. A hónap elején az ukrajnai események szültek bizonytalanságot, míg március második felében a választási kampány erősödő intenzitása...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 03. 18. | Egyéb
Online értékesítések során sok vevő a bankkártyás fizetést részesíti előnyben, azonban még ma is jelentős azoknak a vásárlóknak a száma, akik inkább átutalják a vételárat. Az átutalásos megrendelések esetén így a vásárlás folyamata akár még több napig is eltarthat...
Szerző: Simon Bálint | 2022. 03. 02. | Piaci elemzés
A február hónap egyáltalán nem volt átlagosnak mondható az online kurzusok értékesítői számára. Január végén azt jósoltuk, hogy az év második hónapjában előreláthatólag átlagosan 15-20%-os visszaeséssel kell számolniuk az eladóknak az évindító hónap számaihoz képest....
Szerző: Simon Bálint | 2022. 02. 17. | Online kurzus indítása
A sikeresen induló vállalkozások többnyire két veszélyes véglet között félúton kezdik az életüket: az átgondolatlanság és a perfekcionizmus között. Cikkünkben a saját piaci szegmensünk példáin keresztül az utóbbit mutatjuk be. Hogyan szabotál a tökéletesség...
Szerző: Kiss Ákos | 2022. 02. 03. | Piaci elemzés
Áttekintés A 2022-es évet nagyon erősen indították ügyfeleink. Tulajdonképpen az előző hónap minden fontos mutatószámát felülmúlták a TudásPiac rendszerek birtokosai. Elsőre talán meglepő, hogy a január jelentősen jobban sikerült a karácsonyi szezonnak számító...
Szerző: Simon Bálint | 2022. 01. 12. | eLearning
Úgy érzed, több bevételt is hozhatna neked az online kurzusok értékesítése, de valamiért mégsem látod viszont a befektetett energiádat a számokban? Tudod, hogy jól választottál témát, és sikerült is szert tenned egy stabil hallgatói bázisra, de még tovább szeretnéd...
Szerző: Simon Bálint | 2021. 11. 22. | eLearning
Évről évre egyre többen keresnek rá az ajándékkártya kifejezésre a Google-ben. A keresések jellemzően az ünnepi időszak körül összpontosulnak, az online tanulásra azonban a teljes évben megnövekedett igény mutatkozik a világjárvány miatt. A növekvő keresetre reagálva...
Szerző: Simon Bálint | 2021. 10. 21. | eLearning
Ha online képzéseket tartasz, de a hallgatóidnak csak kis része szerez belőlük ténylegesen tudást, valami súlyosan félresiklott a számításaid között! Hogyan érheted el, hogy a sok munkával összeállított e-learning anyagaidat ne csak meghallgassák, de meg is tanulják?...
Szerző: Kiss Ákos | 2020. 08. 26. | eLearning, Online kurzus indítása
Fontos tudnod Mielőtt az alábbi információkat elolvasod, fontos tudnod, hogy nem vagyunk sem jogászok, sem pedig felnőttképzési szakértők. Azonban érintett piaci szereplőként (a TudásPiac online kurzus platformot fejlesztjük) az elmúlt időszakban felkértünk egy...
Szerző: Kiss Ákos | 2020. 08. 22. | Online események, Online kurzus indítása
Ha kézzel csinálod, rengeteg a teendőd Ha te is szerveztél már online vagy offline eseményt, akkor valószínűleg találkoztál azzal a helyzettel, hogy a résztvevőket össze kellett gyűjtened, az adataikat valahol tárolnod kellett és ha az eseményed fizetős volt, akkor...